چه افرادی از وردپرس به کارگیری می‌نمایند؟
نوشته شده توسط : علی پور

چه افرادی از وردپرس به کارگیری می‌نمایند؟

طراحی سایت در مشهد
امروزه وردپرس به وسیله ۳۱.۹ درصد از تمام اینترنت‌وب سایت‌ها گزینه به کار گیری قرار میگیرد. این قابل انعطاف‌افزار یک سیستم رئیس محتوا با ۵۹.۴ درصد از سهم بازار را در چنگ دارااست.

هر گسترش‌دهنده محتوا یا این که بازاریابی که درین حوزه کار مینماید میداند که درمورد ساخت وب سایت و سیستم ادله‌های بلاگ آیتم‌های مختلفی موجود هست. اکثری مورد‌های مجانی و پرداختی موجود است که به حیث میرسد گزینش آنان طاقت فرسا باشد.

طی ۱۵ سال پیشین وب لاگ‌نویسی و طراحی وب سایت پرورش مثبتی داشته میباشد و مشتمل بر این آمار می گردد:

– ۴۰۰ میلیون نفر از ۲۴ میلیارد کاغذ زیر اینترنت در هر ماه دیدن می‌نمایند.

– ۷۰ میلیون پست نو و ۴۷ میلیون لحاظ در هر ماه ساخت می‌گردد.

– وب لاگ‌های وردپرس به بیشتراز ۱۲۰ لهجه، از پاراگراف اسپانیایی و هلندی مندرج میباشد.

– یوزرها وردپرس مشتمل بر CNN, TED, UPS, و رادیو CBS می شوند.

با سپری شد دوره دقت بلاگرها به وردپرس طولانی تر شده‌است. بالاتر از وب لاگ‌نویسی وردپرس برای ایجاد کانال‌های اجتماعی و تم‌های کسب‌وکارهای آنلاین عالی میباشد.

با وجود چنین ابزار، افزونه‌ها و خصوصیت‌های انعطاف‌پذیر، وردپرس صد رد صد شایسته ترین پلتفرم برای طراحی سایت در کسب‌وکار میباشد.

۱۶ مزیت وردپرس
پیرو شما‌را با مزایای وردپرس آشنا خوا‌هیم کرد.

 

۱.آسانی و راحتی در استعمال
این خصوصیت به وردپرس یاری نموده است تا در رقابت با جوملا و دروپال غالب باشد و آن را تبدیل به گزینش آیتم عشق طراحان اینترنت در کلیه جا ساخته میباشد. همینطور نیاز به تخصص در تکنولوژی‌های پیچیده PHP, HTML و CSS را از دربین برده میباشد. حتی در حالتی که نخواهید از هیچ کد برنامه‌نویسی در وردپرس استعمال فرمایید به راحتی می توانید از آن به کار گیری فرمائید.

شما میتوانید قالب‌های مهیا را برای اینترنت‌وبسایت وردپرسی گزینش نمائید و یا این که چنانچه در پی یک طراحی وب سایت سفارشی و منحصربه‌فرد می‌باشید یا این که نیاز به خصوصیت‌های خاصی در ساخت سایت‌تارنما خویش دارید می توانید از یک بسط‌دهنده رشته‌ای اینترنت در این مورد امداد بگیرید. این خصوصیت منجر گردیده تا شما ناچار نباشید دوره متعددی را صرف یادگیری ساخت وب سایت‌وبسایت فرمائید و این دوره را می توانید در جنبه‌های دیگر کسب‌وکار خویش به فعالیت گیرید.

۲.پایداری و خلاقانه بودن
وردپرس نیز همانند موبایل شما با آخری تکنولوژی، روندها و نیازهای استفاده کننده آپ تو دیت می گردد. سعی و انگیزه یک اینترنت‌وبسایت در زمان عصر تغییر تحول می‌نماید و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام میباشد. آپ دیت رسانی‌های منظم وردپرس به‌این مضمون‌ میباشد که خطاها آن برطرف میشود و خصوصیت‌های اثرگذار و هیجان‌انگیز نو به صورت مداوم به آن بیشتر می شود.

۳.مورد‌های پباده سازی جالب
وردپرس دارنده هزاران تم منحصر به فرد میباشد که بخش اعظمی از آنها بدون‌پول میباشد. همینطور به شما اذن سفارشی‌سازی و فردی‌سازی تم متبوع خویش را نیز میدهد.

۴.انعطاف‌پذیری

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: